tiistai 16. huhtikuuta 2013

Narttudominanssia

Monesti olen ajatellut "Ihan kuin meiltä", kun olen katsellut Facebookissa jaettuja  Off the Leash -sarjakuvia. Aivan. Rapsuta mua!

Narttudominanssia. Kumpi on kumpi?
Käytiin myös Nuuskujen tokossa. Paikkamakuussa jäin lähelle Viirua, mutta olin saman ajan kuin muutkin. Jälkimmäisellä kerralla Viiru pomppasi sivulle, kun "liikkeenohjaaja" sanoi Käsky. Silleen on kyllä mennyt hyvin, että nousemattomuusprojektin aloittamisen jälkeen Viiru ei ole tosiaan noussut kesken kaiken kertaakaan. Koska voidaan ilmoittautua kokeeseen? Vaikka eihän ole hauskaa muille koirakoille, jos kokelaiden joukossa on vieteriakka. Mutta Viiruhan ei kuitenkaan toisten koirien luokse menisi - siitä olen aivan varma.

Eniten harjoiteltiin kontaktia ja seuraamista eri mittaisina lyhyinä pätkinä, kävellen ja juosten. Oli kivaa, ja sujui oikein hyvin. Luoksetulossa  oli törppöjä ja muita koiria lähellä häriönä. Vipstaaki ei tullut kunnolla perusasentoon, piti antaa toinen käsky. Tämä vielä korjattiin. Kiva treeni!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti